۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه

برنامه ی امریکا ستیزی و جلو گیری از تطبیق سناریوی شان درافغانستان

چه باید کرد؟
قرار است که در ظرف سه ماه لویه جرگه عنعنوی خواسته شود و روی امضای معاهده استراتیژیک میان امریکا و افغانستان توافق صورت گیرد که جزء اساسی این معاهده اجازه استقرار پایگاه های دایمی نظامی امریکا در افغانستان است.
حقیقت این است که این معاهده حیثیت استقلال و آزادی این کشور و ملت را از بین می برد و برای همیشه سند اسارت و بردگی مردم افغانستان را به دست ما می دهد.
این که چه باید کرد؟ چه موقفی در برابر این قضیه حساس اتخاذ نمود؟
بهتراین است که ما در چنین شرایط حساس و مهم نکات ذیل را مدنظرداشته و  به تلاش و تکاپو بپردازیم:
  1. خاموش نباشیم به پیمانه ی توان و امکانات خود از خویش حرکت و تپش نشان دهیم، از راه زبان، قلم، امکانات مادی و ...
  2. به تجمع افراد با درک و با احساس بپردازیم و این قضیه را به نکوهش گرفته و نظام را وادار نماییم که به نفع این کشور و ملت در برابر این موضوع حساس موقف گیری نماید و بدون تردید نفع این کشور و ملت در رد این معاهده است.
  3. از پراگندگی خود به خاطراین پدیده حساس بگذریم و رشته وحدت را میان هم بتنیم.
  4. روحیه استعمارشکنی و استعمارشناسی را در وجود جوانان خود بیدار کرده  و این قشر ضد این توطیه استخدام شوند.
  5. به تظاهرات و رهپیمایی ها خود ادامه داده و بدین وسیله انزجار ونفرت خود را از پایگاه سازی امریکا اعلان نماییم و نشان دهیم که ملت از این توطیه بیزار است و هیچگاه این اسارت را نمی پذیرند.
  6. اگر قرار براین باشد که چنین کار صورت گیرد، راه بهترش این است که همه پرسی صورت گیرد، نه این که چند تا بی سواد خریده شود و به عنوان نماینده ها در لویه جرگه حضور یابند و با دو دست خود این قضیه را تأیید نمایند.
  7. مانع از آن شویم که افراد خریده شده به لویه جرگه عنعنوی راه یابند و با تظاهرات خیابانی خود نشان دهیم که این افراد خریده شده اند و منتخب مردم نیستند و توافق شان مدار اعتبار نبوده و امریکا حق ساختن پایگاه دایمی از لحاظ دینی و ملی در سرزمین شهدا را ندارد.
  8. در فرجام، اگر حرف ما گوش کرده نشود، راه مبارزه  گرم را فراموش نکنیم.
  9. همین اکنون از راه فعالیت های رسانه یی مبارزه خود را شروع کنیم و در راستای بیدارسازی تلاش ورزیم و جوانان را برضد این موضوع بسیج نماییم.
  10. یهود و نصارا در سنگرمبارزه علیه اسلام قرار دارند و پایگاه سازی امریکا در واقع جای دادن برای نصاراست در جنگ علیه اسلام و علیه اندیشه و دین ما.
  11. در حلقات مردمی تلاش شود که چهره واقعی این توطیه شوم افشا گردد و از حقیقت موضوع مردم در جریان قرار گیرند و از این راه خیزش مردمی سروسامان یابد.
  12. استفاده از فیس بوک در بیدارسازی نسل جوان و پیام برای اقشار ملت در جبهه گیری علیه امریکا و استقرار پایگاهش در افغانستان.
  13. پیام کتبی و همچنان نشر پروشور و جزوه ها برای بیداری مردم و ذهنیت دادن برای آنها در جهت گیری علیه خواسته های امریکا در افغانستان.
  14. نشرسی دی ها درمورد جنایات امریکایی ها در کشور.
  15. چاپ و نشر تصاویر مستند جنایات امریکایی ها.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر